Saaremaa püsiühenduse asjatundjate komisjon arutas esmaspäeval toimunud koosolekul Muhu ja mandri vahelise transpordiühenduse keskkonnamõju strateegilise hindamise aruannet (KSH) ja otsustas seda keskkonnaametile kinnitamiseks mitte saata.
Komisjon leidis, et KSH ja Natura hindamise aruannetes tehtud muudatused vajavad täiendavat uurimist. Sealhulgas on vajalik tellida täiendavad eksperthinnangud mõju hindamiseks linnustikule ja viigerhüljestele.
Mais ja juunis toimus KSH avalik väljapanek ja arutelu Muhumaal, Virtsus ja Tallinnas. Väljapanekutelt laekus mitmeid ettepanekuid keskkonnaametilt, huvigruppidelt ja kohalikelt elanikelt.
KSH põhijäreldus ei ole muutunud. Peamiselt sotsiaalsetel kaalutlustel on püsiühendus üle Suure Väina vajalik. Püsiühenduse aruanded koostas Soome firma WSP Finland OY ning nende tellija on Maanteeamet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisainfo:
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.