Euroopa suuruselt teine kullerfirma TNT müüb ära kiirkullerteenuste äri, et fokuseerida oma tegevus postiteenustele.
Samas ringlevad juba kuulujutud, et kullerfirmad UPS või Fedex kaaluvad TNT kiirkullerteenuste üksuse ostmist, mille väärtus on hinnanguliselt 6,25 miljardit eurot, kirjutab AirCargo News. TNT jagunemine kaheks divisjoniks ootab veel aktsionäride heakskiitu, teatas ettevõte eile pressiteates.
TNT tegevjuht Peter Bakker lahkub ametist, kui jagunemine lõpetatakse jättes Harry Koorstra juhtima postiteenuste ja Marie-Christine Lombardi expressteenuste divisjoni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Postiteenused moodustasid möödunud aastal 41 % TNT müügitulust ja 73% grupi tegevuskasumist.
Seotud lood
USA kullerigigant FedEx teatas, et tema pakkumine Hollandi transpordifirma TNT Express ülevõtmiseks 4,4 miljardi euro eest oli edukas ja selle tulemusena kuulub FedEx'ile nüüd 98,45% TNT Expressist.
Rahvusvaheline posti- ja kiirkullerfirma TNT viib ellu oma 2015. aasta visiooni ja eraldab firmasiseselt kiirkullerveo ja postiteenused. Kiirkullervedude üksuse plaanib TNT Express noteerida börsil.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.