"Viimati oli see mitu nädalat tagasi," täpsustas ta ja lisas, et selliseid juhuseid on olnud keskmiselt üks-kaks korda kuus. "Lennud on ära jäänud peamiselt tehnilistel põhjustel, mõned korrad ka lennuilma tõttu," märkis ta.
Muda sõnul on olnud ka nii, et kui õhtune regulaarreis Riiast Tartusse on ära jäänud, on airBaltic hommikuks siiski Riiast lennuki Tartusse saatnud ja reisijad on õigel ära minema lennutatud. "Seega, kui õhtul lennuk tulemata jääb, ei tähenda veel sada protsenti, et ka hommikune lend jääb ära," selgitas ta. "Kui aga varahommikul on teada, et tehnilistel põhjustel lennukit ei saadeta, siis organiseerime kiiresti transpordifirmast GoBus bussi, et inimesed jõuaksid võimalikult ruttu Riia lennujaama jätkulendudele," lisas Muda.
Tartu lennujaama juht ütles, et tal endalgi on tulnud korra lennureisi asemel sõita Riiga bussiga. Sõltuvalt teeoludest on sõiduaeg kolm tundi 15 minutit kuni kolm tundi 30 minutit. Lennuk lendab 50 minutit.
Alates oktoobri lõpust kehtib airBalticul talvine lennuplaan ehk lennuk lendab Tartu ja Riia vahet kuus korda nädalas. "Iga päeva õhtul tuleb ja hommikul läheb, välja arvatud teisipäeva õhtu, mil lennuk ei saabu, ja kolmapäeva hommik, mil lennuk ei välju," selgitas Muda. "Vahepeal lendas airBaltic nädalas Riia ja Tartu vahet isegi 14 korda," lisas ta.