• 10.11.10, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennukauba 100% skaneerimine hukutab tootmisharu

Lennukitega veetava kauba täieulatuslik skaneerimine on kulukas ja ebaefektiivne ning paneb lennufirmadele suure lisakoormuse, vahendab  Air Cargo News.
100-protsendiline õhusaadetiste skaneerimine toob rahvusvahelisele kaubandusele kahju  ja vähe sellest, on ka ebaefektiivne, arvab Shippers’ Voice juhtiv partner Andrew Traill.
„Hoopis tõhusam on info. Nii USA-s kui Euroopas kehtivad määrused, mis nõuavad teavet kauba, selle päritolu ja sihtkoha, käitlemise, marsruudi kohta. Praktikas tähendab see, et enamik lennuvedajaid ei alusta lendu enne, kui kaup, mida nad veavad, on saanud turvakontrollilt vastava loa,“ selgitas ta.
Trailli arvates ei ole täielikust skaneerimisest loobumine mitte julgeoleku nõrkus, vaid tugevus. „Pole mõtet kogu veetavat kaupa skaneerida ja vaadata pealt, kuidas õhukaubavedu kui tootmisharu viivituste ja ülemääraste kulutuste all kokku kukub. Pealegi me ju teame, et tehnoloogia ei ole täiuslik,“ rääkis ta.
Autor: Tea Taruste

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele