Eestlaste kava tõsta Tallinna lennujaam hiinlastega tehtava koostöö abiga Helsingi Vantaa lennujaama konkurendiks Finnairi murelikuks ei tee, kirjutab Helsingin Sanomat.
„Helsingi Vantaa lennujaamal on juba nii tugev positsioon Euroopa ja Aasia vahelises lennuliikluses, et Eesti-Hiina võimalik koostöö meile mingit suuremat muret ei tekita, kuigi konkurenti ei maksa kunagi alahinnata,“ ütles Finnairi juht Taneli Hassinen.
Äripäev kirjutas, et Eesti peab läbirääkimisi kahe Hinna lennufirmaga, kelleks logistikauudised.ee teatel on Air China ja Hainan Airlines. Äripäeva teatel on need Hiina lennufirmad huvitatud Läti airBalticust, mis võiks töötada selle liini jaoks reisijate ettevedajana ja teisest küljest pakkuda Tallinnast edasi lendamise võimalust mujale Euroopasse.
„Ei usu, et Hiina lennufirmast saaks sel viisil Finnairile konkurent. Finnairil on Aasias kümme sihtkohta ja see pakub ka tihedat graafikut Euroopa liinidel. Ühelgi Hiina või Aasia lennufirmal pole nii palju otseliine Aasiast Euroopasse,“ ütleb Hassinen
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hassineni sõnul on airBalticu arenemine tõsiseks liinidele reisijate ettevedajaks ebatõenäoline. „Ettevõtte omanikel on firma arengust erinev ettekujutus. Lisaks on airBaltic nii kehvas seisus, et temast ei ole tulemas tõsist lendudele reisijate ettevedajat,“ lisas Hassinen.
Seotud lood
Eestlased tahavad Tallinnast teha Euroopa ja Aasia-suunaliste lendude keskuse ning kopeerida Finnairi eduideed, kirjutab Kauppalehti.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.