Oktoobrist võtab postifirma Tallinnas kasutusele viis maagaasil töötavat väikekaubikut.
Lähitulevikus plaanib Eesti Post lisaks gaasiautodele testida ka elektri- ja hübriidautosid.
„Maagaasi jõul sõitvate teenindusautodega tehakse paki-, lehe- ja kirjakannet Tallinnas ning Harjumaal. Eelmise aasta novembrikuus testisime esimest maagaasil töötavat postiautot, mille tulemusel sai soetatud ka uued autod. Surugaasiauto kasutuselevõtmisega võrdlesime kütusekulusid ning selgus, et gaasi jõul sõitvad autod sobivad postitöö iseloomuga. Maagaasi tanklate lisandudes soetame kindlasti ettevõtte autoparki gaasiautosid juurde,” kommenteeris autopargi uuendusi administratiivdivisjoni juht Kaido Padar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saksa postifirma Deutche Post DHL kavatseb testida pakivedudeks Iveco Electric Dailyt, mis on tootjate sõnul Euroopa esimene 3,5 tonnine elektriveok.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.