• 24.08.10, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

airBaltic ja Riia lennujaam - Piibeleht ja Vestmann Läti moodi

Lisaks suuromanikust Läti riigiga on Läti lennufirmal airBaltic ambivalentne suhe ka oma suurima koostööpartneri Riia lennujaamaga.
Lennufirma on lõunanaabrite õhuvärava suurim klient ning seisab suuresti selle mulluse kasvu taga ja plaanib sinna oma terminali luua. Samas seisab airBalticul lennujaama ees üleval võlg 3,4 mln latti ehk 75 mln krooni, kirjutab news2biz.
Lennufirma põhjendab võlga sellega, et lennujaam käitus klientidega erinevalt ja toetas nii ebaõiget konkurentsi. Näiteks Iiri odavlennufirma Ryanair maksnud lennujaamas märkimisväärselt madalamaid tasusid kui airBaltic. Ehkki lennujaam peaks pärast mullu novembrit kõigile võrdseid tingimusi pakkuma.
See tõik viis osapooled üksteise süüdistamise ja kohtuga ähvardamiseni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuu aega tagasi kaebaski Riia lennujaam airBalticu kohtusse, nõudes 2,5 mln latist ehk üle 50 miljoni krooni ulatuvat võlga. airBaltic omakorda vastas kaebusega 5,9 mln lati ehk enam kui 130 mln kroonise kahju hüvitamiseks, sest mullu novembrist on lennufirma pidanud kaks korda kõrgemaid tasusid maksma kui Iiri konkurent. Lennujaam kergitas selle peale kaks nädalat tagasi oma nõuet 3,4 mln latile, väites, et airBaltic ei ole asja kohtusse jõudmisest teenuste eest ühtegi arvet tasunud.
13. augustil otsustas Riia Ringkonnakohus airBalticu hagi menetlusse võtta. Nädal tagasi teatasid mõlemad osapooled, et loobuvad oma hagidest ja allkirjastavad koostöökokkuleppe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele