• 16.08.10, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurbritannial oma nägemus kabotaažveost

Taani assotsiatsioonilt saadud mitteametliku info kohaselt tõlgendatakse Suurbritannias kabotaažveo määrust omamoodi, vahendab EERA.
Euroopa Liidu Teatajas avaldatud sellekohase määruse järgi võib järjestikku teostada maksimaalselt kuni 3 kabotaažvedu kuni 7 päeva jooksul. Enne kabotaažveo alustamist peab vedaja sisenema liikmesriiki kaubaga ja see kaup peab olema ka maha laaditud.
Suurbritannia tõlgendab määrust omamoodi ja üks kabotaažvedu võib sisaldada kas mitu pealelaadimiskohta ja ühe mahalaadimiskoha või ühe pealelaadimiskoha ja mitu mahalaadimiskohta. Ent üks kabotaažvedu ei tohi sisaldada mitu peale- ja mitu mahalaadimiskohta.
Belgias, Hollandis ja Saksamaal loetakse ühel saatedokumendil olevad peale- ja mahalaadimised üheks kabotaažveoks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele