Tarbesõidukite müügiturul viimasel paaril kuul toimunud elavnemine. Müüjate aasta esimese poole aitasid klientidena päästa AS Elion ja AS Eesti Post.
Kasvavaid numbreid on näidanud just väiksemate tarbesõidukite segment. Üle 16 tonnniste raskeveokite ja busside müük ei ole veel märgatavale kasvule pöördunud. Kaubikute turul oli Elion juba möödunud aastal oluline klient, soetades Peugeot kaubikuid. Hange on jätkunud ka tänavu.
Müügitrendi muutus kasvule toimus tarbesõidukite turul I poolaasta teises pooles. „Kui esimesed kolm kuud olid väga vaiksed, siis nüüd tehakse juba üksikuid tehase tellimusi,” ütleb Auto Forte Baltic juhatuse liige Raido Toonekurg.
Trendi kinnitab ka ASi Silberauto turundus- ja klienditeenindusjuht Helena Hyldahl. Tema sõnul saab alates märtsikuust tähendada suurenenud tarbimisvalmidust tarbesõidukite osas, kuna kliendid mõistavad, et trend liigub taas pigem hindade tõusu poole.
Samas jäi Eesti Posti plaanitud hange tarbesõidukiteturul oodatust väiksemaks. Autoturu madalseisu tõttu ei saanud Eesti Post lahti kasutusel olnud vanematest kaubikutest, mistõttu tuli nende liisinglepinguid pikendada ja osade uute kaubikute ost edasi lükata. Aasta teises pooles antakse Eesti Postile siiski üle veel 42 juba tellitud tarbesõidukit (peamiselt Renault Kangoo kaubikud).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.