Vahetult enne võidupüha ja jaanipäeva tõusis posti- ja logistikaettevõtte kullersaadetiste maht ligi kaks korda, suure hoo sai sisse aluste vedu, teatas Eesti Post.
"Eks see on ikka nii, et enne pühi varutakse kaupa rohkem, aga sellist tõusu pole tükil ajal olnud. Näiteks aluste maht suurenes kaks korda, peamiselt kaubanduskeskustesse liikuva kauba tõttu. Samuti saatsid postimüügifirmad palju saadetisi eraisikutele,“ kommenteeris mahtude kasvu logistikajuht Martin Luts.
Eesti Post oli enne pühi lubanud, et kõik 21. juunil veebikeskkonnas kuller.post.ee vormistatud kullersaadetised jõuavad 22. juunil kohale. Kuigi pakke oli oodatust pea poole võrra enam, suudeti igal pool üle Eesti oma lubadus täita.
„Paljud viimase hetke saadetised vormistati just veebikeskkonnas kuller.post.ee. Ilmselt oli eraklientide suur saadetiste hulk tingitud mugavast lahendusest tellida kuller pakkidele järele interneti teel. Kuni veel eelmise kuuni said pakile kulleri järele tellida ainult lepingulised ärikliendid, kuid nüüd saab teenuse eest ettemaksuga tasudes seda teha igaüks,” lisas Luts.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pühadele iseloomulikult saadeti nii grillitooteid kui –tarvikuid, kuid pakkide hulgas leidus ka külmkappe ning hulgaliselt raamatuid.
Posti- ja logistikaettevõtte vahendusel saadeti eelmisel aastal Eesti-siseselt üle 800 000 kullerpaki.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.