• 04.06.10, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ERAA: esmaspäevast broneerime Narvas topelt

ERAA teatas, et jätkab koostöös Narva linna munitsipaalettevõttega N-Transservice veoautode järjekorra broneerimise tarkvara testimist.
Esialgu saab broneerida viiepäevase tähtajaga ja pooles ulatuses piiriületuse võimalustest ehk 35 veoautot ööpäevas. Esmaspäevast plaanitakse broneerimist kasvatada kuni 60%.
Järjekorra broneerimine ja tagasiside autojuhi mobiilile toimub testimisperioodil tasuta. Maksta on siiski vaja N-Transservice teenuste eest.
Järekorda saab broneerida ainult autodele mis on laetud kaubaga ja millele on vormistatud kõik tollidokumendid ja vastavad saatedokumendid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samuti peab elektroonselt järjekorra broneerinud auto autojuht registreerima ja paigutama veovahendi Transservis-N parklasse. Veokeid
teenindatakse kell 12-18. Kui veok hilineb, läheb ta üldjärjekorda ja jääb ootele väljaspoole parklat.
1. juunist anti võimalus ka Venemaa autovedajatel elektroonselt järjekorda broneerida.

Seotud lood

Uudised
  • 11.06.10, 18:15
E-piirijärjekorras muutus
Alates esmaspäevast saavad elektroonilisse piirijärjekorda autod, millel on tollidokumendid korras, teatab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA).
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele