• 31.03.10, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neil lennufirmadel euroliidu õhuruumi asja pole

Euroopa Liit avaldas musta nimekirja lennufirmadest, mille lennukitel on keelatud liidu õhuruumi ilmuda, teatab Kauppalehti.
Kui 2006. aastal, kui nimekirja pidama hakati, oli keelualuseid 90 je need olid põhiliselt Aafrikast, siis nüüd on patuste arv 160 ja päritolugi neil kirjum. Nimekirja täiendatakse iga nelja aasta tagant.
Euroopa Liidu lennunduse kommissari Antonio Tajani sõnul on euroliidu kodanikel õigus turvalisele lendamisele ja kõik lennufirmad peavad liidu alal liigeldes täitma rahvusvahelisi ohutusnõudeid. Keeld on euroliidu elanikule heaks infoks ka liidust väljaspool reisimisel. Sestap taotleb Euroopa Liit sarnase nimekirja tegemist ka maailma kohta.
Mustas nimekirjas ehk täieliku keelu all on üle 160 lennufirma ja osalise keelu all ligi 120 lennufirmat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mustas nimekirjas on Benini, Angoola, Kongo DV, Guinea, Indoneesia, Kõrgõztani, Libeeria, Sierra Leone ja Svaasimaa lennufirmad.
Täielik keeld laienes ka Sudaani ja Filipiinide kõigile lennufirmadele, lisaks ka kuuele kasahhide lennufirmale. Samuti on seal Ukraina suuruselt neljas lennufirma Motor Sich Airlines ja Tai One-Two-Go. Samuti on seal Afganistaani Ariana, Kampuchea  Siam Reap ja Ruanda Silverback.
See-eest Põhja-Korea Air Koryo pääses täieliku keelu alt osalise keelu alla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele