Vene Raudtee kavatseb sel aastal osta kaubaveoks tuhandeid vaguneid, edastab Railway Market.
Sel aastal on plaanis osta 15 000 kaubavagunit. Eelmisel aastal osteti 8 000 vagunit, mis oli siis pool kodumaisest vagunitoodangust. 2008. aastal osteti 10 000 kaubavagunit.
Kogu aeg on Vedu Ühele olnud peavarustajaks Uralvagonzavod (UVZ). Näiteks kogu sisseostetud hulgast oli selle tehase toodangut aastal 2008 7 400 vagunit ja aastal 2009 4 500 vagunit.
Vedu Ühe kinnitusel jääb UVZ ka tulevikus nende põhiliseks varustajaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks on raudteefirmal vaguniostulepingud sõlmitud ka Promtractor-Vagoniga, kus ton seni ostetud gondel-tüüpi kaubavaguneid. Sellel aastal ostetakse sealt 4 000 gondlit, järgmisel 5 000 ja ülejärgmisel aastal 6 000 gondlit.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.