• 21.12.09, 11:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ekspordi-impordi kukkumine Baltikumi pisim

Selle aasta üheksa kuuga kahanesid eksport ja import Balti riikide hulgas kõige vähem Eestil, teatab Baltic Course Eurostati tulemustest.
Võrreldes eelmise aasta üheksa kuuga kahanes selle aasta üheksa kuu eksport Eestil 26%, Lätil 27% ja Leedul 32%. Põhjanaabreil soomlastel oli kukkumine koguni 36%, läänenaabritel rootslastel 29%. Soomalsed ka juhivad euroliidu ekspordi langust. Kõige vahem langes see Iirimaal, 1%, järgneb Luksemburg 13%-ga.
Impordi vallas samade perioodide võrdluses oli Eesti taas Baltikumis kõige tublim. Eesti import kahanes 35%, Läti oma  41% ja Leedu oma 42%. Samas on Leedu impordi kukkumine euroliidu suurim, Eestigi on suurimate kukkujate hulgas. Kõige vähem kahanes import Saksamaal ja Maltal, mõlemal 19%.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele