Autor: Siim Sultson • 17. detsember 2009

SAS laiendab SMS-valikut

Alates 8 detsembrist saadab SAS tekstsõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära. Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud, teatab lennufirma.  

„Soovime olla proaktiivsed ning reisijat kõikidega võimalike muutustega kursis hoida. Meie eesmärgiks on olla juhtiv mobiilsete reisiteenuste pakkuja. Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,“ sõnas toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident

Lena Rökaas.

SAS lojaalsusprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks info värava kohta.

Uus tekstsõnumiteenus käivitati 8. detsembril ning see laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077