• 14.12.09, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KGK koondab logistika

KG Knutsson AB otsustas 2007/2008.aastal koondada kontserni eri laod ühte kohta, tsentraalsesse logistikakeskusse, teatab firma Eesti esindus KGK Knuttsson Eesti.  
KGK on investeerinud Enköpingi uude logistikakeskusse kokku ligikaudu 300 miljonit krooni, keskuse pindala on 33 000 m², mis jaguneb mitmeks ladustamisalaks. Aastane välja minevate tarnete arv ulatub 300 000-ni, tellimusridade koguarv on enam kui 2 miljonit.
Enköpingi geograafiline asend võimaldab KGK-l pakkuda tarneid kättetoimetamisega tellimisele järgneval päeval. Logistikakeskus peab toimima ka vahelaona, kust toimuvad igapäevased tarned KGK ettevõtetele Soomes, Norras, Eestis, Lätis ja Leedus.
Ehitamisel pöörati suurt tähelepanu uue tehnika kasutuselevõtule ja töökeskkonnale. Võeti kasutusele mitmed erinevad tehnilised lahendused tarnete komplekteerimiseks. Kokku hoitakse laos 120 000 nimetust tooteid, mis on kõik märgistatud triipkoodiga, et neid saaks triipkoodilugeja abil aegasäästvalt käidelda.
Ladu on jagatud käsitsikäitlemisega ja täielikult automatiseeritud käitlemisega laopindadeks, viimastel viiakse tooted nende ladustuskohtadest komplekteerimisele kraanade ja transportööride süsteemi abil.
Eri laosüsteeme käsitsetakse ühe ja sama juhtimissüsteemi abil, mis on KGK jaoks unikaalne lahendus. See, et ühine süsteem juhib kogu toodete käitlemist laos, teeb töö efektiivseks, samas muudab see vale komplekteerimise ohu minimaalseks.  Logistikakeskuse 33 000 m² pinnast on valdav osa, 30 000 m², laopind. Ülejäänud pinnal asuvad bürood, personaliruumid, konverentsiruumid ja võimla.
 

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele