"Aktsiisitõus mõjub ikka palju. Ekspedeeriajte teenuses on kütusehinna osa 25-30%," nentis DSV Transport juhataja Jaan Lepp tuleva aasta aktsiisitõusu kohta.
Tema seletusel muutub jaanuarist jõustuva aktsiisitõusu tagajärjel palju. Kui palju täpselt, seda on veel raske öelda. On ju ekspedeerimise teenuse hinna kujunemise maatriks keeruline - see koosneb kütuse hinnast, nõudlusest-pakkumisest, ekspordist-impordist jne.
"Tõus ei pea minema vedajate ja ekspedeerijate arvelt, vaid see peab minema ikka lõpptarbija arvelt - muidu meie sektorit varsti polekski," sõnas Lepp.
Kui maailmaturul kütuse hind langeb ja Eestis aktsiis tõuseb, siis pole nagu väga põhjust teenusehinda tõsta, leidis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas tunnistas Lepp, et eks kusagilt tuleb ju riigil tulusid leida, ehkki ta ise oleks seda hankinud mujalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.