Euroopa komisjon süüdistab lätlasi tahtmatuses avada oma raudtee vabale operaatorite konkurentsile ja nõuab Läti riigilt trahvi, edastab Logistics Finland.
Läti valitsus pole komisjoni trahviotsusega nõus. Läti Raudtee omanikuna läks riik komisjoniga kohtusse. Kohtuskäigu kuludeks võetakse raha riigiraudtee eelarvest, kuna riigi otsus kaitsta koduturgu on enim kasu toonud just Läti Raudteele.
Kui riik kaotab kohtuskäigu tuleb koos trahvide ja menetluskuludega Lätil tasuda 4,99 miljonit krooni (320 000 eurot).
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.