Läti LDZ Cargo selle aasta kümne kuu kaubakäive oli 1,7% väiksem, kui eelmise aasta samal ajal ehk firma langus on Baltikumi omasuguste seas pisim, edastab Baltic-Course.
Teisele kohale platseerus kaubaveo mahu kahanemise osas Eesti Raudtee 4,1%-ga. Kolmandale aga Leedu Raudtee suurima kukkumisega, mis on samade perioodide võrdluses 26,4%.
Kui eelmise aasta kümne kuuga vedas LDz Cargo 45,6 miljonit tonni kaupa, siis sel aastal 44,7 miljonit tonni.
Eesti Raudtee vedas eelmise aasta samal perioodil 21,6 miljonit tonni kaupa, selle aasta kümne kuuga 20,7 miljonit tonni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Leedu Raudtee vedas eelmise aasta kümne kuuga 46,9 miljonit tonni kaupa, sellel aastal 34,5 miljonit tonni.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.