Ukraina raudtee ja praami kaubaveofirma UkrFerry avab vedude regulaarliini trassil Kertš-Poti/Batumi, edastab Railway Market.
Kertši ja Gruusia sadamate vahel avatav liin leevendab firma sõnul koormust Iljitšivsk Paromna sadamale ja meelitab vedusid Krimmi ning Donetski regioonidest.
Kaubavedude hajutamine aitab optimeerida transiidi aega.
Ukraina viljavarude eksport Gruusiasse on üks uue kaubatee kõige lootustandvamaid projekte. Tänu uue kaubaliini avamisele loodavad Poti ja Batumi sadamad suurendada oma kaubavedude intensiivsust 1,5 korda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.