Selle aasta oktoobris müüs Toyota 640 000 autot, mis on 15% parem tulemus, kui eelmise aasta oktoobris. Siis müüdi 556 522 masinat, teatab Lenta.ru.
Tegemist on esimese müügikasvuga 15 kuu jooksul - siis alates ajast, kui algas majanduskriis.
Vaatamata oktoobri müügi 3,5% langusele USA-s, kasvas Jaapanis nõudlus Toyotade järele 15% ja Hiinas koguni 45%.
2008. aastal Toyota möödus müüginumbrite poolest General Motorsist (GM) ja sai maailmas liidriks. Sellel aastal aga pürib liidrikohale Ford.
Selle aasta üheksa kuu müügimahtude osas loovutas Toyota juhtkoha Volkswagenile. Kolmandaks jäi Ford ja kunagine liider GM pidi leppima neljanda kohaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.