Autor: Siim Sultson • 16. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Finnairi streik kestab määramatult

„Kuna antud hetkel puudub meil info, kaua streik kestab, soovitame kõigil Eesti reisijatel lükata võimalusel oma reis edasi,” tunnistas eile teadmatust streigi ulatusest Finnairi Baltimaade müügidirektor Jan-Michael Nigmann.

Firma palub kõikidel oma reisijatel seoses streigiga lükata edasi oma tänane lend. Finnair vabandab kõigi oma klientide ees streigist põhjustatud lennuliikluse häirete pärast. Pilootide streik, mis ametlikult algas täna, mõjutas juba eile väljuvaid pikamaalende.

Finnairi soovitab kõigil oma reisijatel, kes pole veel oma reisi alustanud ja kellel on võimalik oma reisiplaane edasi lükata, kontakteeruda võimalusel oma reisibürooga, kust lennupilet osteti või võtta ühendust Finnairi Klienditoega. Juhul, kui reisi saab tühistada, võimaldab Finnair piletile kasutamata osa eest tagasimakse, ka sel juhul tuleb ühendust võtta oma reisibürooga, kust pilet on ostetud. Kui lennupilet on ostetud Finnairi kodulehelt, saab tagasimaksu taotluse täita internetis aadressil www.finnair.com/info.

Finnair palub kõigil reisijatel võimalusel kontrollida järgnevaid interneti aadresseid, seoses streigi tõttu tühistatud lendudega. Lennud algusega Tallinnast www.tallinn-airport.ee/realtime/departures/. Lennud algusega Helsingist www.finavia.fi/home.

Juhul kui tegemist on tagasilennuga palub Finnair ühendust võtta oma klienditoega (E - R 9.00 - 17.00) telefonidel + 372 6 266 309, + 372 6 266 310 või + 358 800 93 466 (tasuta Soome siseselt) + 358 600 140 140 (€3.12/vastuvõetud kõne + operaatori tasu). Soome telefoninumbrid töötavad ööpäevaringselt. Finnairi reisijatel on võimalik oma broneeringuid kontrollida ka kodulehe aadressilt www.checkmytrip.com.

Lähtuvalt Euroopa Liidu lennunduse regulatsioonile 261/2004, käsitletakse streiki lennunduses vääramatu jõuna (force majeure), mistõttu üldjuhul ei vastuta lennufirma kliendile tekitatavate rahaliste kahjude hüvitamise eest. Finnair teeb kõik endast oleneva, et vähendada kõigile oma reisijatele streigist põhjustatavaid ebameeldivusi.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077