"Meil või? Ei usu. Ehitustransport vaevalt elavneb. Kui ehitust ei toimu, pole transporti ka vaja," teatas peamiselt ehitusvedudega tegeleva Abiveod OÜ juht Raivo Pukk aastalõpu mahtude lootuste kohta.
"Siiski mingi elavnemine vast võiks tulla, kui tahetakse mingit objekti kindlasti lõpetada," arutles ta.
Näiteks eelmise aasta jõulude aegu, just 22. detsembril oli teel vaid mõni üksik firma masin. "Ausalt öeldes võib nüüd ju aasta lõpus isegi hullemaks minna, jõuluaeg meie veosektoris ju suurt midagi ei elavda," lisas Pukk vaikselt.
Samas uskus ta, et kindlasti tuleb elavnemine märtsis-aprillis. Nüüdne vaikus võttis maad just peale omavalitsuste valimisi, kui enam polnud valijaile vaja näidata, kuidas nende eest hoolitsetakse. Muidu valdavalt Põhja-Eestis toimetava firma Abiveod juht lootis siiski Tallinna lubadustele. "Savisaar ju lubas Linnahalli kohe renoveerima hakata. Aga millal see tuleb, ei tea...," sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.