"Jah - mõned kasutatud autod ongi juba Soome läinud - sajast masinast paarkümmend. Näiteks 2007.-2008. aastal ei läinud ju ükski," tõdes Scania Eesti AS-i müügi- ja turundusjuht Alar Prääm.
"Üksikuid päringuid on ikka Soome poolt juurde tulema hakanud...," nentis ta veidi aja mõtlemise järel.
Uute autode müügis peale mahtude vähenemise ta midagi teistsugust välismaalastega seoses ei näe. "Omalt poolt pole me küll täheldanud muutust - uusi masinaid müüdi eksporti ka varem," lisas Prääm.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.