Ekspertide hinnangul on Venemaa rahvusvaheline ja kohalik autotransport sel aastal taandunud 30%, mis omakorda on veokindlustusi vähendanud üle 50%, edastab Logistics Finland.
Selline trend on omane ka Loode-Venemaale. Kindlustajad hakkasid vähendama oma programme ja samal ajal langetama ka tariife.
Nüüdsel ajal moodustab kindlustus veosest 0,1%, enne oli see näitaja 0,3-0,5%. Selle tulemusel on kindlustuse vallas teravnenud konkurents. Transpordi Riski Kindlustamise Keskuse juht Anastassia Lukjanova tõi sellise trendiga seoses esile ka kaubaveo märkimisväärse taandumise: kui varem oli kindlustajate silmis reegel, et veok teeb kuus kaheksa pikemat sõitu, siis nüüd ainult kaks kuni neli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.