Ekspertide hinnangul on Venemaa rahvusvaheline ja kohalik autotransport sel aastal taandunud 30%, mis omakorda on veokindlustusi vähendanud üle 50%, edastab Logistics Finland.
Selline trend on omane ka Loode-Venemaale. Kindlustajad hakkasid vähendama oma programme ja samal ajal langetama ka tariife.
Nüüdsel ajal moodustab kindlustus veosest 0,1%, enne oli see näitaja 0,3-0,5%. Selle tulemusel on kindlustuse vallas teravnenud konkurents. Transpordi Riski Kindlustamise Keskuse juht Anastassia Lukjanova tõi sellise trendiga seoses esile ka kaubaveo märkimisväärse taandumise: kui varem oli kindlustajate silmis reegel, et veok teeb kuus kaheksa pikemat sõitu, siis nüüd ainult kaks kuni neli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.