Ekspertide hinnangul on Venemaa rahvusvaheline ja kohalik autotransport sel aastal taandunud 30%, mis omakorda on veokindlustusi vähendanud üle 50%, edastab Logistics Finland.
Selline trend on omane ka Loode-Venemaale. Kindlustajad hakkasid vähendama oma programme ja samal ajal langetama ka tariife.
Nüüdsel ajal moodustab kindlustus veosest 0,1%, enne oli see näitaja 0,3-0,5%. Selle tulemusel on kindlustuse vallas teravnenud konkurents. Transpordi Riski Kindlustamise Keskuse juht Anastassia Lukjanova tõi sellise trendiga seoses esile ka kaubaveo märkimisväärse taandumise: kui varem oli kindlustajate silmis reegel, et veok teeb kuus kaheksa pikemat sõitu, siis nüüd ainult kaks kuni neli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.