Eurokomisjon kavatseb nüüd võtta tõsiselt ette need 21 liikmesriiki, kes pole ikkagi oma raudteed täielikult vabaks konkurentsiks avanud, edastab transportintelligence.com.
Ometi ju kiitsid heaks kõik, kaasaarvatud ka need 21, üheksa aasta eest seaduse raudtee avamisest vabaks konkurentsiks; või siis mõni hiljem liitununa vähemalt tunnustas seda.
Eurokomisjon andis nüüd neile 21-le riigile aega kaks kuud, et avada oma raudteed vabale konkurentsile nii kaubaveo, läbipaistvuse kui juurdepääsu osas rööbastele ja terminalidele.
Võrreldes olukorraga 2008. aasta juunis, tõdeb eurokomisjon, on liikemsriigid nüüdseks selles vallas teinud ikka väga vähe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.