Eurokomisjon kavatseb nüüd võtta tõsiselt ette need 21 liikmesriiki, kes pole ikkagi oma raudteed täielikult vabaks konkurentsiks avanud, edastab transportintelligence.com.
Ometi ju kiitsid heaks kõik, kaasaarvatud ka need 21, üheksa aasta eest seaduse raudtee avamisest vabaks konkurentsiks; või siis mõni hiljem liitununa vähemalt tunnustas seda.
Eurokomisjon andis nüüd neile 21-le riigile aega kaks kuud, et avada oma raudteed vabale konkurentsile nii kaubaveo, läbipaistvuse kui juurdepääsu osas rööbastele ja terminalidele.
Võrreldes olukorraga 2008. aasta juunis, tõdeb eurokomisjon, on liikemsriigid nüüdseks selles vallas teinud ikka väga vähe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.