Eurokomisjon kavatseb nüüd võtta tõsiselt ette need 21 liikmesriiki, kes pole ikkagi oma raudteed täielikult vabaks konkurentsiks avanud, edastab transportintelligence.com.
Ometi ju kiitsid heaks kõik, kaasaarvatud ka need 21, üheksa aasta eest seaduse raudtee avamisest vabaks konkurentsiks; või siis mõni hiljem liitununa vähemalt tunnustas seda.
Eurokomisjon andis nüüd neile 21-le riigile aega kaks kuud, et avada oma raudteed vabale konkurentsile nii kaubaveo, läbipaistvuse kui juurdepääsu osas rööbastele ja terminalidele.
Võrreldes olukorraga 2008. aasta juunis, tõdeb eurokomisjon, on liikemsriigid nüüdseks selles vallas teinud ikka väga vähe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.