• 09.10.09, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Göteborgi Sadama terminalid välisinvestoreile

Vastavalt sellekevadisele Göteborgi linnavalitsuse otsusele jagunebki nüüd sealne sadam munitsipaalsadamaks ja kolmeks välisinvestoreid ootavaks terminaliks, teatab transportweekly.com.
Lõplik selleteemaline lahendus saabub linnaomanduses oleva sadama asjus novembri alguses.
"Ette pandud uus struktuur on hea Göteborgi Sadamale - nii pääsevad siia toimetama asjatundjatest välisinvestorid ja samal ajal saab sadam keskenduda oma strateegiale ja areneda kui terve Põhjala kaubanduskeskus," sõnas Göteborgi Sadama juhatuse esimees Sven Hulterström.
Juba ongi esimesed välisinvestorid arengute vastu huvi ilmutanud, ehkki kogu asi on alles arengustaadiumis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samdama omaniku kinnitusel ei tähenda muutused, et Göteborgi Sadam läheks müüki, pakkumisele lähevad vaid kaubandusterminalid. Seega saavad välishuvilistest operaatorid osta endale õiguse kasutada kaisid ja terminale sadamas konstessioonilepingute toel. Samal ajal jääb Göteborgi Sadam ikkagi selle ala maa ja infrastruktuuri omanikuks.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Tagasi Logistikauudised esilehele