Vastavalt sellekevadisele Göteborgi linnavalitsuse otsusele jagunebki nüüd sealne sadam munitsipaalsadamaks ja kolmeks välisinvestoreid ootavaks terminaliks, teatab transportweekly.com.
Lõplik selleteemaline lahendus saabub linnaomanduses oleva sadama asjus novembri alguses.
"Ette pandud uus struktuur on hea Göteborgi Sadamale - nii pääsevad siia toimetama asjatundjatest välisinvestorid ja samal ajal saab sadam keskenduda oma strateegiale ja areneda kui terve Põhjala kaubanduskeskus," sõnas Göteborgi Sadama juhatuse esimees Sven Hulterström.
Juba ongi esimesed välisinvestorid arengute vastu huvi ilmutanud, ehkki kogu asi on alles arengustaadiumis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samdama omaniku kinnitusel ei tähenda muutused, et Göteborgi Sadam läheks müüki, pakkumisele lähevad vaid kaubandusterminalid. Seega saavad välishuvilistest operaatorid osta endale õiguse kasutada kaisid ja terminale sadamas konstessioonilepingute toel. Samal ajal jääb Göteborgi Sadam ikkagi selle ala maa ja infrastruktuuri omanikuks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.