Vastavalt sellekevadisele Göteborgi linnavalitsuse otsusele jagunebki nüüd sealne sadam munitsipaalsadamaks ja kolmeks välisinvestoreid ootavaks terminaliks, teatab transportweekly.com.
Lõplik selleteemaline lahendus saabub linnaomanduses oleva sadama asjus novembri alguses.
"Ette pandud uus struktuur on hea Göteborgi Sadamale - nii pääsevad siia toimetama asjatundjatest välisinvestorid ja samal ajal saab sadam keskenduda oma strateegiale ja areneda kui terve Põhjala kaubanduskeskus," sõnas Göteborgi Sadama juhatuse esimees Sven Hulterström.
Juba ongi esimesed välisinvestorid arengute vastu huvi ilmutanud, ehkki kogu asi on alles arengustaadiumis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samdama omaniku kinnitusel ei tähenda muutused, et Göteborgi Sadam läheks müüki, pakkumisele lähevad vaid kaubandusterminalid. Seega saavad välishuvilistest operaatorid osta endale õiguse kasutada kaisid ja terminale sadamas konstessioonilepingute toel. Samal ajal jääb Göteborgi Sadam ikkagi selle ala maa ja infrastruktuuri omanikuks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.