Vastavalt sellekevadisele Göteborgi linnavalitsuse otsusele jagunebki nüüd sealne sadam munitsipaalsadamaks ja kolmeks välisinvestoreid ootavaks terminaliks, teatab transportweekly.com.
Lõplik selleteemaline lahendus saabub linnaomanduses oleva sadama asjus novembri alguses.
"Ette pandud uus struktuur on hea Göteborgi Sadamale - nii pääsevad siia toimetama asjatundjatest välisinvestorid ja samal ajal saab sadam keskenduda oma strateegiale ja areneda kui terve Põhjala kaubanduskeskus," sõnas Göteborgi Sadama juhatuse esimees Sven Hulterström.
Juba ongi esimesed välisinvestorid arengute vastu huvi ilmutanud, ehkki kogu asi on alles arengustaadiumis.
Samdama omaniku kinnitusel ei tähenda muutused, et Göteborgi Sadam läheks müüki, pakkumisele lähevad vaid kaubandusterminalid. Seega saavad välishuvilistest operaatorid osta endale õiguse kasutada kaisid ja terminale sadamas konstessioonilepingute toel. Samal ajal jääb Göteborgi Sadam ikkagi selle ala maa ja infrastruktuuri omanikuks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.