Eesti liisinguturg ulatus juulis 355 mln kroonini, mida on 75% vähem kui aasta varem samal kuul.
Eesti Panga andmeil moodustab kapitalirendi osakaal sellest 57,5%, sellele järgneb kasutusrent 32,4% ja liising 4,9 protsendiga, vahendas ajakiri Leasinglife.
Sõiduautod moodustavad liisinguturust suurima osa. Juulis ulatus nende maht 150 mln kroonini, aasta varem oli tulemuseks 540 mln krooni. Seadmete liising, mis on 27%ga suuruselt teine sektor, moodustas juulis 123 mln krooni. Aasta varem oli näitaja 404 mln krooni.
Kui möödunud aasta esimestel kuudel ulatus liisinguturu maht 1,3-1,5 mld kroonini, siis tänavu kaheksa kuu jooksul on tulemus vaid alla 550 mln krooni jäänud. Madalaima tulemusega said kirja veebruar (333 mln krooni) ja juuli.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vaatamata sellele, et automüük võrdub sisuliselt nulliga ja automüügiturg on juba oluliselt ümber mängitud, pole autoturu vapustused Eestis ilmselt veel päris läbi.
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.