Kuivastu sadama laiendustööd seisid umbes kaks nädalat, kuna ehitusfirma Facio kasutas asfaltkatendi alusena ebakvaliteetset killustikku, mis tuli hiljem üles koorida.
Parvlaeva ooteala laiendustöid teeb Saarte Liinide korraldatud riigihankekonkursi võitnud Facio Ehitus. AS-i Saarte Liinid projektijuht Jalmar Jõksi ütles Oma Saarele, et firmaga sõlmitud lepingute kohaselt peavad tööd ühele poole jõudma oktoobrikuu keskel.
“Küll aga võivad asfalteerimistööd olla ebasobivate ilmastikuolude tõttu sel perioodil tehnoloogiliselt takistatud,” sõnas projektijuht. Lisaks ilmastikuoludele on sadama-ala laiendustöid venitanud probleemid asfaltkatendi aluse viletsa killustikuga.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.