Kuivastu sadama laiendustööd seisid umbes kaks nädalat, kuna ehitusfirma Facio kasutas asfaltkatendi alusena ebakvaliteetset killustikku, mis tuli hiljem üles koorida.
Parvlaeva ooteala laiendustöid teeb Saarte Liinide korraldatud riigihankekonkursi võitnud Facio Ehitus. AS-i Saarte Liinid projektijuht Jalmar Jõksi ütles Oma Saarele, et firmaga sõlmitud lepingute kohaselt peavad tööd ühele poole jõudma oktoobrikuu keskel.
“Küll aga võivad asfalteerimistööd olla ebasobivate ilmastikuolude tõttu sel perioodil tehnoloogiliselt takistatud,” sõnas projektijuht. Lisaks ilmastikuoludele on sadama-ala laiendustöid venitanud probleemid asfaltkatendi aluse viletsa killustikuga.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.