• 11.08.09, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnair: piloodid teenivad paremini kui pomod

Finnairi tööandja poole teatel on ettevõtte saja enamteeniva töötaja hulgas 97 pilooti, kirjutab Aamulehti.
Ettevõtte tööjõukulud ulatusid eelmisel aastal 550 miljoni euroni, millest üle 140 miljoni läks pilootidele. Keskmine palk oli 11 000 eurot ja suuremad kuupalgad ulatusid 20 000 euroni.
Kokku on ettevõttes tööl umbes 800 pilooti ja üle 8000 muu töötaja.
Finnairi piloote esindava Soome Liinilendurite Liidu pressiesindaja Timo Willbergi arvates on tööandja keskmise palga sisse arvutanud ka tööandja maksud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Alustava piloodi palk on 2400 eurot ja tugevasti töötades võib see suureneda,“ ütles ta. Palgaastmeid on kokku 23.
Palganumbri asemel soovitab ta keskenduda välistööjõu kasutamisele ja pensioniküsimustele.
Üldiselt arvatakse, et mida suurem on ettevõte, seda suuremat palka piloodid saavad, aga üldisi kokkuleppeid ei ole ja palgad lepitakse kokku iga tööandjaga eraldi.
Kui Seinajoel asuva Finncommi piloot saab kuus umbes 4600 eurot, võib Finnairi piloot saada ligi 10 000 eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.09, 10:20
Finnair peab koondama pooled töötajad?
Finnairi augustis ametist tagasi astunud tegevjuht Jukka Hienonen kirjutas ettevõtte töötajatele suunatud ajaveebis, et lennufirma võib kaotada kuni 5000 töökohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele