Ust-Luuga sadama arendusse investeerib Venemaa tänavu 956 mln USA dollarit ehk enam kui 10 miljardit krooni. Napilt pool aastat enne avamist peatus konteineriterminali arendus.
Seda on poole võrra rohkem kui aasta tagasi. Kümnendik summast tuleb riigilt, ülejäänud erainvestoritelt. Riigi raudtee investeerib umbes 400 000 krooni.
Aasta lõpuks plaanitakse valmis saada vedelkaupade terminal, vahendas Finnish Logistics.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konteineriterminali ehitus lükati sadamas aga edasi. Põhjuseks, et FESCO Transportation Group teatas möödunud nädalal, et ei investeeri projekti, kuna terminali arendav National Container Company (NCC) ei ole suutnud leida kapitali projekti lõpetamiseks. Tänaseks on NCC kulutanud ligi kaks miljardit krooni, mida on umbes pool planeeritust.
Aastaks 2014 peaks terminal käitlema aastas kolm miljonit TEUd konteinereid.
Seotud lood
Eile jõudsid Ust-Luuga sadamasse esimesed konteineriterminali kraanad.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.