Maersk Eesti andmeil tasakaalustus möödunud aastal märkimisväärne tühjade konteinerite ülekaal Muuga sadamas Vene-suunalise importtransiidi nõudluse vähenemise ja ekspordivedude kasvamise tõttu.
Laevaliinide Maersk Line ja Safmarine esindamise ja veoteenuste pakkumisega tegelev Maersk Line teenis möödunud aastal 7,9 mln kroonise käibe juures 0,6 mln krooni kasumit. Mõlemad näitajad kahanesid, vastavalt 5,15 ja 38,3%.
Ettevõte vähendas töö efektiivsemaks muutmise kaudu töötajate arvu 13lt 10le. Palgafond moodustas sotsiaalmaksuta 3,9 mln krooni. Üheliikmelisele juhatusele maksti tasu 0,9 mln krooni. Nõukogu tööd ei tasustatud.
Maersk Eesti ASi omanik on Maersk A7S.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.