Maersk Eesti andmeil tasakaalustus möödunud aastal märkimisväärne tühjade konteinerite ülekaal Muuga sadamas Vene-suunalise importtransiidi nõudluse vähenemise ja ekspordivedude kasvamise tõttu.
Laevaliinide Maersk Line ja Safmarine esindamise ja veoteenuste pakkumisega tegelev Maersk Line teenis möödunud aastal 7,9 mln kroonise käibe juures 0,6 mln krooni kasumit. Mõlemad näitajad kahanesid, vastavalt 5,15 ja 38,3%.
Ettevõte vähendas töö efektiivsemaks muutmise kaudu töötajate arvu 13lt 10le. Palgafond moodustas sotsiaalmaksuta 3,9 mln krooni. Üheliikmelisele juhatusele maksti tasu 0,9 mln krooni. Nõukogu tööd ei tasustatud.
Maersk Eesti ASi omanik on Maersk A7S.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.