Maersk Eesti andmeil tasakaalustus möödunud aastal märkimisväärne tühjade konteinerite ülekaal Muuga sadamas Vene-suunalise importtransiidi nõudluse vähenemise ja ekspordivedude kasvamise tõttu.
Laevaliinide Maersk Line ja Safmarine esindamise ja veoteenuste pakkumisega tegelev Maersk Line teenis möödunud aastal 7,9 mln kroonise käibe juures 0,6 mln krooni kasumit. Mõlemad näitajad kahanesid, vastavalt 5,15 ja 38,3%.
Ettevõte vähendas töö efektiivsemaks muutmise kaudu töötajate arvu 13lt 10le. Palgafond moodustas sotsiaalmaksuta 3,9 mln krooni. Üheliikmelisele juhatusele maksti tasu 0,9 mln krooni. Nõukogu tööd ei tasustatud.
Maersk Eesti ASi omanik on Maersk A7S.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.