Maersk Eesti andmeil tasakaalustus möödunud aastal märkimisväärne tühjade konteinerite ülekaal Muuga sadamas Vene-suunalise importtransiidi nõudluse vähenemise ja ekspordivedude kasvamise tõttu.
Laevaliinide Maersk Line ja Safmarine esindamise ja veoteenuste pakkumisega tegelev Maersk Line teenis möödunud aastal 7,9 mln kroonise käibe juures 0,6 mln krooni kasumit. Mõlemad näitajad kahanesid, vastavalt 5,15 ja 38,3%.
Ettevõte vähendas töö efektiivsemaks muutmise kaudu töötajate arvu 13lt 10le. Palgafond moodustas sotsiaalmaksuta 3,9 mln krooni. Üheliikmelisele juhatusele maksti tasu 0,9 mln krooni. Nõukogu tööd ei tasustatud.
Maersk Eesti ASi omanik on Maersk A7S.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.