Hispaania suurim tsemenditootja Essentium tahab Sillamäe sadama territooriumile ehitada terminali, mis hakkab toimima vahelaona kontserni toodetud tsemendi müümiseks Venemaale, ning tsemenditehase, kus toorainest tsement valmis segatakse ja pakendatakse.
Essentium Cement Eesti OÜ tahab Sillamäe sadama territooriumile rajada terminali ning tsemenditehase, mille toodang saab olema 90 tonni tunnis, kirjutas Põhjarannik. Kolmes vahetuses töötamisel teeb see 500 000 tonni aastas, mis on kolm korda vähem kui toodetakse Kundas.
Sillamäe linnavalitsusele esitatud eskiisprojekti kohaselt kavandab arendaja peale tsemenditehase ja terminali ka raudteejaamast kolme juurdesõidutee ehitamist pikkustega 190, 310 ja 50 meetrit ning 100 meetri pikkuse laadimisfrondi rajamist.
Sillamäe sadam kuulub Silmet Grupile.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.