17. juulil tegi esimese reisi Hong-Kongi (terminal Xin) ja Hamburgi (Eurogate konteineriterminal) vahel uus iganädalane konteineriliin.
Liini käivitamiseks lõid käed Hiina konteinerivedaja CSCL ja Taivani Evergreen Line. Nendes vetes teevad laevafirmad koostööd esimest korda.
CSCL kasutab liinil nelja laeva, igaüks mahutab 9600 TEUd ja Evergreen samuti neli veidi väiksemat alust, mahutades 7000-8000 TEUd. Lisaks on nii CMA CGM, ZIM ja IRIS Lines oma konteineritele alustel ruumi broneerinud.
Pärast Hamburgist väljumist külastab alus Rotterdami ja Zeebrügge sadamaid ning peatub enne Hong Kongi ka Qingdao, Shanghai, Ningbo ja Yantian sadamaid. Edasi-tagasi reis kestab 56 päeva.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hamburgi ja Aasia vaheliste konteinerivedude maht ulatus möödunud aastal 5,5 mln TEUni. Enamus sellest tuleb Hiinast.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.