17. juulil tegi esimese reisi Hong-Kongi (terminal Xin) ja Hamburgi (Eurogate konteineriterminal) vahel uus iganädalane konteineriliin.
Liini käivitamiseks lõid käed Hiina konteinerivedaja CSCL ja Taivani Evergreen Line. Nendes vetes teevad laevafirmad koostööd esimest korda.
CSCL kasutab liinil nelja laeva, igaüks mahutab 9600 TEUd ja Evergreen samuti neli veidi väiksemat alust, mahutades 7000-8000 TEUd. Lisaks on nii CMA CGM, ZIM ja IRIS Lines oma konteineritele alustel ruumi broneerinud.
Pärast Hamburgist väljumist külastab alus Rotterdami ja Zeebrügge sadamaid ning peatub enne Hong Kongi ka Qingdao, Shanghai, Ningbo ja Yantian sadamaid. Edasi-tagasi reis kestab 56 päeva.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hamburgi ja Aasia vaheliste konteinerivedude maht ulatus möödunud aastal 5,5 mln TEUni. Enamus sellest tuleb Hiinast.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.