Cargobus paneb lisaks klientide hoidmisele tänavu põhirõhu uute suundade, Rootsi ja Norra, välja-arendamisele.
Liinibussiga pakivedu (välja arvatud postiteenus) pakkuv Cargobus teenis möödunud aastal 35,1 mln kroonise käibe juures 1,76 mln krooni kasumit. Kasvasid mõlemad näitajad, vastavalt 3 ja 56%. Ca 80% käibest tuli Eestist, samas kasvas välisriikidest saadud käive rohkem kui Eestisisene käive - 7,87% vs 1,96%.
Ettevõtte juhatuse esimees Krista Kalmholm kommenteeris ettevõtte eelmise aasta aruandes, et möödunud aastal vaadati ettevõttes üle kõik kulud ja optimeeriti võimaluse piirides. Samuti leiti juurde koostööpartnereid ja vedude võimalusi, arendati just suurema mahuliste ja suurema kaaluga saadetiste saatmist.
Lisaks välissuundadele arendatakse teenust ka Eestis. Eesmärk laiendada uksest-ukseni teenuseid ning leida juurde punkte, kus Cargobusi autojuht teeb uksest ukseni teenusega koos müügitööd, pakkudes lisateenuseid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Cargobus andis eelmisel aastal tööd keskmiselt 75 töötajale, palgafond koos lisatasudega moodustas 9,13 mln krooni.
Dividende määras ettevõtte juhatus 500 000 krooni.
Cargobusi omanik on Tiiu Osula.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.