• 21.07.09, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangad ja liinid loovad sektori päästmiseks ühise laevafirma

Saksa pankade ja laevaliinide initsiatiivil plaanitakse ühise laevafirma, Baltic Max Feeder, loomist.
Loodav firma hakkaks haldama 500 kuni 1400 TEU suurust laeva ja pakkuma prahtimishindu, mis on kõrgemad täna turul pakutavas. Ettevõte astuks kannale sellistele operaatoritele nagu Delphis/Team Lines, X-Press Container Line ja Unifeeder.
Praeguse info järgi peaks uus ettevõte tööle hakkama augustist. 
Baltic Max Feeder prahiks laevu järgmise aasta lõpuni või isegi 2011. aasta lõpuni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele