• 21.07.09, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangad ja liinid loovad sektori päästmiseks ühise laevafirma

Saksa pankade ja laevaliinide initsiatiivil plaanitakse ühise laevafirma, Baltic Max Feeder, loomist.
Loodav firma hakkaks haldama 500 kuni 1400 TEU suurust laeva ja pakkuma prahtimishindu, mis on kõrgemad täna turul pakutavas. Ettevõte astuks kannale sellistele operaatoritele nagu Delphis/Team Lines, X-Press Container Line ja Unifeeder.
Praeguse info järgi peaks uus ettevõte tööle hakkama augustist. 
Baltic Max Feeder prahiks laevu järgmise aasta lõpuni või isegi 2011. aasta lõpuni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele