Baltic Dry Index (BDI), mis mõõdab toorainete meritsi veo hinda maailma meredel, kerkis 227 punkti ehk 7,3% võrra ja ulatus 3324 punktini.
See on suurim kasv pärast juuni alguses toimunud 12% langust, vahendas Bloomberg.
Mullu kukkus indeks rekordilised 92 protsenti, kuna terase nõudlus kukkus ja raha kättesaadavus halvenes.
BDI näitab, kui palju maksab toorainete laevatransport. Seda indeksit jälgitakse pingsalt Wall Steetil, sest see on hea näitaja majandus- ja tootmiskasvu kohta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.