• 08.07.09, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helsingi ei luba seagripi-kruiisilaeva sadamasse

Sadamaametnikud ei luba kruiisilaeva Emerald Princess Helsingis dokki kui pardal on seagrippi nakatunud reisijaid.
Helsingi linna epidemioloog Hannele Kotilainen suhtleb laeva meeskonnaga enne kui see täna Helsingisse jõuab, vahendas Yle.
Üle-eelmisel nädalal, kui laev Helsingis peatus, ei teatatud Soome ametnikke, et laeval on seagrippi kandvaid reisijaid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Enne, kui laevale antakse dokki jäämiseks luba, kas keegi on laeval nakatunud ja kas seetõttu on mingisugust abi vaja. Lisaks pärin meeskonnalt aru, miks seda infot eelmisel korral ei jagatud," lisas Kotilainen. Viirust kandvaid reisijaid või meeskonnaliikmeid Helsingis maale ei lubata.
Tallinnas laeva pardal käinud tervisekaitse seagripijuhte ei kinnitanud.
Seagripijuhud pardal said kinnitust Oslos tehtud testide põhjal. Tulemused saadeti ka Euroopa haiguste ennetamise ja kontrolli keskusse, kuid info Soome ametnikeni ei jõudnud.
Laeva kaptenil lasus kohustus raporteerida haigusjuhtudest enne kui laev Helsingi sadamasse jõuab.
Emerald Princess jõuab taas Tallinna laupäeva hommikul kell 7 ja peatub siin kuus tundi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele