• 26.06.09, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veoki lõhutud viadukti ekspertiis valmib juulis

Eesti Raudtee poolt tellitud Narvas Kalda tänavat ületava raudteeviadukti ekspertiisi aruanne valmib juuli esimese nädala lõpuks. Eeluuring lubab viaduktil raudteeliiklust väikesel kiirusel jätkata, kuid keelab sellel peatumise.
1947. aastal ehitatud 13,6 meetri pikkune viadukt sai kannatada 29. mai hommikul, kui ebagabariitset veost transportinud treilerijuht sõitis vastu viadukti konstruktsioone. Avarii tulemusel deformeerusid ja nihkusid paigast viadukti talad. Eesti Raudtee tütarettevõte EVR Infra sillabrigaad tõstis talad toetuskohtadele tagasi ja liiklus taastus veel sama päeva õhtul, teatas Eesti Raudtee.
Rongiliikluse ohutuse tagamiseks telliti viadukti seisukoha hindamiseks uurimistöö. Kutse hinnapakkumiseks saadeti kahele instituudile: TTÜ Teedeinstituudile ja Peterburi Sillauuringu Instituudile, kellest soodsama pakkumise, ligi 94 000 krooni, tegi Peterburi instituut.
Peale uurmistulemuste lõpparuande esitamist saab teatavaks viadukti kahjustuste ulatus ja kandekonstruktsiooni eluiga ning sellest tulenevalt otstarbekam remondi liik - kas remontida vaid lõhutud tugiosad (eeldab ka kaldasammaste ümberehitamist) või vahetada kogu avaehitis. Praegused avaehitise tugiosade vahetamiseks ümberehitatud kaldasambad ei sobi uuele avaehitusele. Seega võib mõneaastase ressursi korral kaldasammaste remont osutuda ebaotstarbekaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele