• 16.06.09, 18:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu projekteerib raudteejaama platvormi

Tartu Linnavalitsus otsustas tänasel istungil määrata projekteerimistingimused Tartu raudteejaama teedevahelise ooteplatvormi rekonstrueerimiseks.
Projekteerimistingimustes on määratud nõuded, kuidas rekonstrueerida Tartu raudteejaama teedevahelist ooteplatvormi, varikatust ja jalakäijate tunnelit.
Raudteealane standard näeb platvormide kõrguseks ette 550 millimeetrit.
Projektis tuleb määrata reisijatele vajalike suunaviitade ja infotahvlite paigaldamine ooteplatvormidele ning raudejaamahoone ümbrusesse.Juurdepääsude projekteerimisel tuleb lahendada muuhulgas ka liikumispuudega inimeste pääs ooteplatvormile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ooteplatvormi, varikatuse ja raudteealuse tunneli renoveerimisel tuleb kavandada normidele vastav valgustuslahendus, tunnelis normidele vastav ventilatsioon. Projektis tuleb tagada hea nähtavus ja valgustatus ning selgelt eristatavad juurdepääsud ja liikumisteed. Ooteplatvorm ja selle juurdepääsud lülitatakse Tartu linna videovalvesüsteemi. Projekteeritavalt alalt tuleb lahendada sademevee kogumine ja kanaliseerimine.
Kuna raudteedevahelise ooteplatvormi varikatus on vaksalihoone osa ja läheduses asuvad hooned on tunnistatud riiklikuks kultuurimälestiseks, siis on projekteerimistingimustega ette nähtud rekonstrueerimistöödeks muinsuskaitse eritingimuste tellimise ja nendega arvestamise nõue.
Vastavalt raudteeseadusele väljastab raudtee infrastruktuuri objektile ehitusloa Tehnilise Järelevalve Amet. Ehitusloaga projekt esitatakse Tartu linnale arvamuse andmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele