• 15.06.09, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Line loodab suvisele  kasumile

Viking Line´i juhatuse liige Inno Borodenko pani sarnaselt oma suurkonkurendi Tallinkiga parimad lootused alanud suvele.
Kui eelmisel aastal paisutas tulu mais ostetud uus laev, siis nüüd, kolmteist kuud hiljem on ilmselt suvised kasuminumbrid üsna samal tasemel.  Vast nüüd soomlased, kes muidu kippusid ikka kaugetele maadele, tulevad majanduskitsikuses nüüd hoopis Eestisse. "Vähemalt loodame, et need numbrid ei lange, kuid sügisel ja talvel võivad need näitajad loomulikult langeda," lisas ta tagasihoidlikult.
Traditsiooniliselt aprillga lõppevas esimeses poolaastas sai Viking Line kahjumit, kuna nõrgenes Rootsi kroon, kallines kütus, inimesed lugesid raha senisest enam. "Arvatavasti on Rootsi kroon nõrk veel terve käesoleva aasta," tõdes Borodenko.
Kui 2008. aastal oli Viking Line`i esimese poolaasta kahjum 0,6 miljonit eurot, siis 2009. aasta esimese poolaasta kahjum on 4,79 miljonit eurot. "Seega suvest tuleb võtta maksimumi. Suvi on see aeg," teatas ta võitlusvalmilt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinnast väljuvatel laevaliinidel on Helsingi liinil turuliider Tallink, järgneb kannul Viking Line, kolmandana tegutseb Eckerö Line ja vaid reisijaid tiiburitega transportiv Linda Line täidab sealt vahelt oma nišši.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele