Viking Line´i juhatuse liige Inno Borodenko pani sarnaselt oma suurkonkurendi Tallinkiga parimad lootused alanud suvele.
Kui eelmisel aastal paisutas tulu mais ostetud uus laev, siis nüüd, kolmteist kuud hiljem on ilmselt suvised kasuminumbrid üsna samal tasemel. Vast nüüd soomlased, kes muidu kippusid ikka kaugetele maadele, tulevad majanduskitsikuses nüüd hoopis Eestisse. "Vähemalt loodame, et need numbrid ei lange, kuid sügisel ja talvel võivad need näitajad loomulikult langeda," lisas ta tagasihoidlikult.
Traditsiooniliselt aprillga lõppevas esimeses poolaastas sai Viking Line kahjumit, kuna nõrgenes Rootsi kroon, kallines kütus, inimesed lugesid raha senisest enam. "Arvatavasti on Rootsi kroon nõrk veel terve käesoleva aasta," tõdes Borodenko.
Kui 2008. aastal oli Viking Line`i esimese poolaasta kahjum 0,6 miljonit eurot, siis 2009. aasta esimese poolaasta kahjum on 4,79 miljonit eurot. "Seega suvest tuleb võtta maksimumi. Suvi on see aeg," teatas ta võitlusvalmilt.
Tallinnast väljuvatel laevaliinidel on Helsingi liinil turuliider Tallink, järgneb kannul Viking Line, kolmandana tegutseb Eckerö Line ja vaid reisijaid tiiburitega transportiv Linda Line täidab sealt vahelt oma nišši.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.