• 18.05.09, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome rohelised: Tallinna kaudu rongiga ühe ööga Euroopasse!

Soome rohelised võtsid loosungi raudteeühendusest Tallinna kaudu kiirelt otse Euroopasse oma eurovalimiste kampaania osaks, andmeid nende kavadest Rail Baltica rahastamiseks praegu ei ole.
„Rongiga peab jõudma ühe ööga Euroopasse,“ on  Helsingin Sanomate teatel valitsuspartei roheliste sellekohane loosung. Varem kõneks olnud Tallinna-Helsingi raudteetunneli rajamist partei ei poolda, esialgu peaks asja ära ajama raudteepraam. „Pikemas perspektiivis on meie eesmärk küll asendada praamiühendus linnadevahelise tunneliga, mis liidaks Soome lõplikult Mandri-Euroopaga,“ rääkis parlamendisaadik Johanna Sumuvuori parteikongressil Jyväskyläs. Raudteeliikluse toetamise põhjused on parteil keskkonna- ja kliimapoliitilised.
Rohelistel on Soome 200-liikmelises parlamendis 14 saadikut. Nad kuuluvad valitsuskoalitsiooni, kus neil on justiits- ja tööministri portfellid.
Rail Baltica on kiire raudteeühenduse projekt Tallinnast Varssavisse, mis on üleval olnud selle sajandi algusaastaist. Seisukohavõttude ja eeluuringute faasist pole asi seni kaugemale jõudnud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele