Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul ei saa Tallinna kesklinna muuta taksopargiks. Peatuskohtade arvu planeerides lähtub linnavalitsus eelkõige klientide, mitte taksofirmade huvidest. Aprillist tohib takso kundet oodata vaid selleks ettenähtud peatuses.
Linna transpordiameti juhataja Andres Harjo sõnul on praegu Tallinnas sõidukikaart väljastatud 3500 taksoautole. Avalikke seisukohti on linnas ligi 200, varsti peaks lisanduma veel kokku 21 kohta linnahalli ja Kalev Spaa juures ning Vana-Lõuna tänaval, vahendas Postimees.
Umbes 150 taksode seisukohta paikneb eramaal ehk hotellide, kaubanduskeskuste või muude rajatiste kõrval. Üldjuhul on need kohad omavahel ära jaganud suured taksofirmad.
Kõige rohkem vasturääkivusi linnavalitsuse ning Eesti Taksojuhtide Liidu (ETL) vahel on tekitanud linnajuhtide plaan anda pealinna kaks kõige kuumemat peatust - Viru tänava alguses ja Suur-Karja tänava lõik Hollywoodi klubi läheduses - rendile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.