Kuna meremeeste palgad jooksevad ka talvel kui pole navigatsiooni, ajatame maksud suveks, nentis Lindaliini AS juht Enn Rohula.
„Talvel pole navigatsiooni, vaid see on suvel, palgad aga jooksevad meremeestel läbi talve. Seetõttu on meil maksuvõlg,“ selgitas Rohula.
„See pole meil esimest aastat nii, oleme ajatanud maksud suveks eelmistel aastatel täpselt samamoodi. Talvel ei saa jääga sõita,“ lisas ta.
„Mujal riikides on sellised võimalikud variandid, kus on tegemist meremeestega ja merel opereerimisega, et makse nagu sotsmakse jne ei võeta meremeeste palkadelt, aga Eesti ei ole veel sinna arenenud. Näiteks Soomes ja Rootsis ja mujal Euroopa riikides on niimoodi,“ rääkis ettevõtte juht.
Rohula lisas, et Eestis on võimalus talviseid makse ajatada ning iga suvi on maksud tasutud. "Arvan, et maksuamet on olnud meiega rahul. Oleme kõik tingimused täitnud," sõnas ta.
„Seaduses on selline võimalus ja luba olemas - maksuametil on õigus makse ajatada ja maksuamet saab selle pealt intressi. Meie jaoks on see küllaltki kallis kulu, ettevõtte on sundkäigus. Hea meelega me seda ei teeks,“ tõdes Rohula.
Maksuameti pressiesindaja sõnul on maksude ajatamine tänavu esimeses kvartalis kasvanud.
Tänase seisuga on maksehäireregistri andmetel Lindaliini ASil 3 443 838 kroonine maksuvõlg ning ajatatud maksuvõla summa on 2 946 205 krooni. Tänase seisuga on ettevõttel intressivõlg 31 710 krooni.
Seotud lood
Linda Line alustab Tallinna Helsingi vahel tänasest uue katamaraaniga Karolin. Esimene sõit Tallinna väljub kell 10.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.