Riisipere–Haapsalu raudtee taastamise projektis osalejad küsivad juba neljandat korda abifondidest raha tasuvus-uuringu tegemiseks.
Uuringule võib kuluda 3,6 miljonit krooni, milles osalejate omafinantseering oleks 540 000 krooni, kirjutab Lääne Elu. "Järjekordsed fondid on avatud ning seekord küsime raha Norra ja Euroopa majanduspiirkonna tugifondidest,” ütles Lääne maavanem Neeme Suur.
„Otsime partnereid ja rahastajaid. Muu hulgas saaksime kasutada nii Lääne kui ka Harju maavalitsuse arendusraha, aga ei tea, kas eelarvekärbete tõttu need ka alles jäävad,” sõnas Suur.
Kolm esimest taotlust ei ole leidnud rahastamist, seekord loodetakse, et edu toob ministeeriumi osalemine. Suure sõnul lööb ministeerium nüüd aktiivselt kaasa, sest teised asjast huvitatud on teinud pikka aega selgitustööd ja tasuvusuuring ei puuduta enam mitte ainult raudteed, vaid ka bussiliine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.