Riisipere–Haapsalu raudtee taastamise projektis osalejad küsivad juba neljandat korda abifondidest raha tasuvus-uuringu tegemiseks.
Uuringule võib kuluda 3,6 miljonit krooni, milles osalejate omafinantseering oleks 540 000 krooni, kirjutab Lääne Elu. "Järjekordsed fondid on avatud ning seekord küsime raha Norra ja Euroopa majanduspiirkonna tugifondidest,” ütles Lääne maavanem Neeme Suur.
„Otsime partnereid ja rahastajaid. Muu hulgas saaksime kasutada nii Lääne kui ka Harju maavalitsuse arendusraha, aga ei tea, kas eelarvekärbete tõttu need ka alles jäävad,” sõnas Suur.
Kolm esimest taotlust ei ole leidnud rahastamist, seekord loodetakse, et edu toob ministeeriumi osalemine. Suure sõnul lööb ministeerium nüüd aktiivselt kaasa, sest teised asjast huvitatud on teinud pikka aega selgitustööd ja tasuvusuuring ei puuduta enam mitte ainult raudteed, vaid ka bussiliine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.