Tänasest alates laiendas Air France ja KLM elektroonilise pardakaardi teenust, mida nüüd on võimalik kasutada pea kõigi Euroopa sihtpunktide ja Prantsusmaa siselendude puhul.
Elektrooniline pardakaart, mis saadetakse reisija PDAsse või mobiiltelefoni, pakub kliendile eelkõige mugavust, vahendab transprortweekly.com. Uus teenus läbis 6-kuulise katseaja liinil Pariis-Amsterdam-Pariis ning on nüüd valmis vallutama Euroopat, v.a Inglismaa.
Klient läbib check-in´i oma PDAd või telefoni kasutades, ning saab pardapääsme kas e-mailiga, MMSi või SMSiga. Enam ei ole vajadust pardakaarti välja printida ning ainus dokument, mida reisija paberil vajab, on tema ID.
Elektrooniline ehk mobiilne pardakaart sisaldab kogu infot, mida senigi, kaasa arvatud vöötkood. Vöötkoodi skännitakse väravates ja see on kasutusel ka pagasi kättesaamisel, turvakontrollis, tax-free kauplustes.
„Uus teenus vastab täiuslikult meie klientide vajadustele kiire teeninduse järele ning demonstreerib Air France ja KLM otsustavust pakkuda innovaatilisi teenuseid,“ ütles Patrick Roux, Air France KLM asepresident marketingi alal.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.