Tänasest alates laiendas Air France ja KLM elektroonilise pardakaardi teenust, mida nüüd on võimalik kasutada pea kõigi Euroopa sihtpunktide ja Prantsusmaa siselendude puhul.
Elektrooniline pardakaart, mis saadetakse reisija PDAsse või mobiiltelefoni, pakub kliendile eelkõige mugavust, vahendab transprortweekly.com. Uus teenus läbis 6-kuulise katseaja liinil Pariis-Amsterdam-Pariis ning on nüüd valmis vallutama Euroopat, v.a Inglismaa.
Klient läbib check-in´i oma PDAd või telefoni kasutades, ning saab pardapääsme kas e-mailiga, MMSi või SMSiga. Enam ei ole vajadust pardakaarti välja printida ning ainus dokument, mida reisija paberil vajab, on tema ID.
Elektrooniline ehk mobiilne pardakaart sisaldab kogu infot, mida senigi, kaasa arvatud vöötkood. Vöötkoodi skännitakse väravates ja see on kasutusel ka pagasi kättesaamisel, turvakontrollis, tax-free kauplustes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Uus teenus vastab täiuslikult meie klientide vajadustele kiire teeninduse järele ning demonstreerib Air France ja KLM otsustavust pakkuda innovaatilisi teenuseid,“ ütles Patrick Roux, Air France KLM asepresident marketingi alal.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.