• 09.03.09, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sadamatest saavad autoparklad

Sillamäe sadamasse  on kolme kuu jooksul toodud ligikaudu 50 000 sõiduautot, millest sihtturule Venemaale on edasi toimetatud all kolmandiku.
Pärast majanduskriisi puhkemist kukkusid Venemaa autoturul müügimahud järsult, samas olid hiigelsuured autopartiid tellitud ja tehased Aasias jätkasid tootmist, kirjutab Põhjarannik. 
Sillamäe sadama jaoks on autode ladustamise äri võimaldanud keerulisel ajal kaubakäivet eelmise aasta sama ajaga võrreldes isegi pisut kasvatada. Lühikese ajaga valmistati autode hoiustamiseks platsid, mille kogupindala ulatub 90 hektarini. Sinna mahub kuni 45 000 autot.
Kui praegu on sadamas 35 000 autot, siis juba lähiajal on oodata veel ligi  8000 auto saabumist. Sadama turundusjuht Andrei Birov usub, et massiline autode ladustamine annab Läänemere sadamatele tööd ja leiba veel paar-kolm aastat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Birovi sõnul loodab Sillamäe sadam pooltest autodest lahti saada juba sügiseks, sest vajatakse ruumi konteinerterminali rajamiseks. "Viis kraanat on juba tellitud ja aasta lõpuks loodame terminali valmis saada," sõnas Birov. 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele