• 06.03.09, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Savisaar, miks külmutasid Põhjaväila

Mis põhjustel otsustati edasi lükata Põhjaväila ehk Pirita poolt Russalkast Vanasadamani kulgeva teelõigu ehitus, küsis eilsel volikogu istungil linnapea Edgar Savisaarelt Reformierakonna fraktsiooni esimees Remo Holsmer.  
Aasta tagasi otsustas vabariigi valitsus eraldada perioodil 2007-2013 Euroopa Liidu poolt toetavatest transpordi investeeringutest Pirita poolt Russalkast Vanasadamani kulgeva teelõigu moderniseerimiseks 500 miljonit krooni.
„Pole mingit kahtlust, et Põhjaväila projekt on üks olulisemaid teedeehituse objekte Tallinnas. Lisaks sellele on projekt saanud kaasfinantseeringu Euoopa Liidu struktuurfondist,“ ütles Holsmer.
„Põhjaväila lahenduse koostanud Sweco Projekti projektijuht Ants Jakobson andis juba aasta aega tagasi teada, et on kõrvaldatud kõik takistused tööde alustamiseks ja kõik kooskõlastused on projektil olemas,“ lisas Holsmer.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele