• 06.03.09, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Savisaar, miks külmutasid Põhjaväila

Mis põhjustel otsustati edasi lükata Põhjaväila ehk Pirita poolt Russalkast Vanasadamani kulgeva teelõigu ehitus, küsis eilsel volikogu istungil linnapea Edgar Savisaarelt Reformierakonna fraktsiooni esimees Remo Holsmer.  
Aasta tagasi otsustas vabariigi valitsus eraldada perioodil 2007-2013 Euroopa Liidu poolt toetavatest transpordi investeeringutest Pirita poolt Russalkast Vanasadamani kulgeva teelõigu moderniseerimiseks 500 miljonit krooni.
„Pole mingit kahtlust, et Põhjaväila projekt on üks olulisemaid teedeehituse objekte Tallinnas. Lisaks sellele on projekt saanud kaasfinantseeringu Euoopa Liidu struktuurfondist,“ ütles Holsmer.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Põhjaväila lahenduse koostanud Sweco Projekti projektijuht Ants Jakobson andis juba aasta aega tagasi teada, et on kõrvaldatud kõik takistused tööde alustamiseks ja kõik kooskõlastused on projektil olemas,“ lisas Holsmer.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele