• 06.03.09, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Savisaar, miks külmutasid Põhjaväila

Mis põhjustel otsustati edasi lükata Põhjaväila ehk Pirita poolt Russalkast Vanasadamani kulgeva teelõigu ehitus, küsis eilsel volikogu istungil linnapea Edgar Savisaarelt Reformierakonna fraktsiooni esimees Remo Holsmer.  
Aasta tagasi otsustas vabariigi valitsus eraldada perioodil 2007-2013 Euroopa Liidu poolt toetavatest transpordi investeeringutest Pirita poolt Russalkast Vanasadamani kulgeva teelõigu moderniseerimiseks 500 miljonit krooni.
„Pole mingit kahtlust, et Põhjaväila projekt on üks olulisemaid teedeehituse objekte Tallinnas. Lisaks sellele on projekt saanud kaasfinantseeringu Euoopa Liidu struktuurfondist,“ ütles Holsmer.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Põhjaväila lahenduse koostanud Sweco Projekti projektijuht Ants Jakobson andis juba aasta aega tagasi teada, et on kõrvaldatud kõik takistused tööde alustamiseks ja kõik kooskõlastused on projektil olemas,“ lisas Holsmer.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele