• 05.03.09, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnumaa avalik liinimaht neljaks jagatud

Pärnu maavalitsuse transpordinõunik Avo Rahu kommenteerib ja põhjendab Pärnu maakonna liinimahtude jaotamist erinevate vedajate vahel.
"Esimene ja tähtsaim õigustus Pärnu maakonnaliinide kogumahu, mis on ligi 4 miljonit liinikilomeetrit, jagamisel oli see, et saime palju pakkumusi," vahendab Pärnu Postimees Rahu kommentaari.
Suvel 2008 esitas riigihanke pakkumuse vaid kaks vedajat. Nende pakkumuste maksumused ületasid riigi finantsilised võimalused maakonna liinivedu riigieelarvest teostada ja riigihange nurjus.
Sügisel, juba nelja liinigrupi peale, tuli seitsmelt pakkujalt 11 konkureerivaks pakkumust, mis olid tellijale vastuvõetav.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Teiseks saavutasime, et riigihankes said kaasa lüüa väiksemad vedajad, nagu OÜ Vändra Karu, mis jõudis uue lepinguni. Lisaks elavdas selline lähenemine bussiveoteenuse turgu üldiselt, suurenes tööhõive ning suurenes teenuse osutamise kindlus, kuna ühe vedajaga oleks probleemide tekkimisel kogu Pärnumaa sõitjad ehk siis veomaht häiritud, loetles Rahu uue korralduse plusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele