Briti ministrid lükkasid edasi Stanstedi lennujaama planeeritud teise lennuraja ja terminali ehituse lennujaama ebaselge tuleviku tõttu.
Nimelt nõuab sealne Konkurentsiamet märtsis lennujaama omanikult, Briti suurima lennujaamade operaatori BAA, nn lõhkumist, kirjutab Financial Times. Tõenäoliselt peab BAA müüma Gatwicki ja Stanstedi, lisaks ka kas Glasgow või Edunburghi lennujaama, et tagada konkurents Briti lennujaamade vahel ja lõpetada BAA monopoliseisus Briti ja Šoti turul.
Praegu pole veel selge, kas BAA, mis omab seitset Suurbritannia lennujaama, vaidleb Stanstedi müüginõudele vastu või mitte. Lennujaam on Briti lennujaamadest suuruselt kolmas ja Euroopa odavlennufirmadele üks olulisematest baasidest. Stanstedi läbivate reisijate arv on aga enam kui aasta kukkunud. Näiteks tänavu jaanuaris eelmise aasta sama perioodiga võrreldes langes reisijate arv 11,2%.
BAA taotles aasta tagasi luba kahekordistada ca 40 mlrd kroonise investeeringuga enda lennujaamade reisijate arv 68 miljoni reisijani. Investeeringuga oleks Stanstedi lennujaam saanud 2011. aastaks uue lennuraja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.